Навіщо Філатову логотип Дніпра у вигляді "хвиль у бокалі"

Оголошене "народне" онлайн голосування на звання переможця конкурсу логотипів Дніпра виявилося неприкритою фікцією

Depo.
10 серпня 2017 08:30
ФОТО: depo.ua

Улюбленою забавою чиновників, напевно, залишається "гра у демократію". Це у черговий раз показав оголошений на початку літа конкурс на визначення логотипу міста Дніпро. Організатори цих "змагань", Комунальне підприємство "Агенція розвитку Дніпра" Дніпровської міськради, вже під час оголошення конкурсу не змогли відповісти на питання – хто ж саме виступив його ініціатором. Адже петиція з вимогою змінити логотип міста Дніпро, яка з'явилася 27 лютого 2017 року, зібрала лише 19 підписів з необхідних 900.

Втім, незважаючи на це, конкурс врешті оголосили. Одразу ж на сайті "Агенції" був презентований логотип, розроблений Сергієм Білим. Вже після цього інші автори, які мали бажання взяти у ньому участь, почали надсилати своє бачення "символічного зображення" міста-мільйонника.

У липні була публічно проведена так звана бренд-сесія, на якій експертне журі визначило трійцю переможців. Примітно, що вже тоді члени журі одноголосно заявили, що жоден з наданих варіантів не відповідає вимогам.

Робота за авторством Сергія Білого тоді посіла трете місце.

Попри це, конкурс продовжився і було оголошене відкрите онлайн голосування. І на цьому етапі виникли негаразди: організатори зробили заяву про те, що виявили "накрутку" голосів і онлайн голосування буде перенесене на інший майданчик і розпочалася знов.

Такі "перепетії" конкурсу постійно викликали відверте глузування користувачів соцмереж. Активіст В'ячеслав Поєздник навіть закликав навмисно голосувати за варіант "Ракета", який піддавався найбільшому тролінгу.

Врешті, фінальне засідання комісії пройшло кулуарно, а про результати конкурсу організатори оголосили пост-фактум, не повідомивши журналістам жодних фактів на підтвердження того, що фінальний етап конкурсу взагалі проводився. Переможцем виявився саме той автор "хвилястої" версії Сергій Білий.

Також стало відомо, що затвердження нового логотипу не потребує голосування на сесії, і має бути затверджений окремим розпорядженням міського голови Бориса Філатова. Тож, напевно, до кінця року почнеться масове виготовлення сувенірної і рекламної продукції з логотипом, який візуально тільки посилює тотожність нової декомунізованої назви міста з річкою Дніпро, на якій розташована й низка інших великих міст України. Логотип-переможець вже встигли охрестити "хвилями у бокалі" і "пральною дошкою".

Найбільше обурення мешканців викликає той факт, що нові адресні таблички з "хвилею" вже до початку оголошення "логотипного" переможця почали з'являтися на будинках у центральній частині міста. У звязку з цим напрошується думка, що конкурс був оголошений "для галочки" під конкретного переможця.

Втім, керівник "Агенції", який за сумісництвом є і депутатом фракції "Укроп" - Володимир Панченко, мабуть, вже звик до "негативної" уваги до своєї персони. Це той самий депутат, який нещодавно зареєстрував проект рішення міськради про скасування обов'язкового використання системи ProZorro для допорогових закупівель міста. Неодноразові журналістські розслідування викривали вражаючі невідповідності задекларованого майна і доходів родини Панченків. Його громадянська дружина Алла Шокун два місяці тому була заарештована за підозрою у незаконному заволодінні підприємствами, самому Панченку також була вручена підозра у корупційних діяннях. Однак, поки що "гнів" мера міста на однопартійця не розповсюджується, і він успішно поєднує депутатство і керівництво "іміджевим" комунальним підприємством Дніпра.

Щодо логотипу, то мер Філатов, який постійно наголошує на своїх намаганнях залучити у місто інвестиції, ймовірно, не може затверджувати варіанти "іменної" сувенірної продукції під попереднім логотипом, який був узгоджений у 2013 році, коли країною ще правив Янукович.

Тож, показова, і, як виявилося, недолуга спроба "проштовхнути" свій варіант логотипу міста Дніпро здійснилася. Тепер – справа за замовленням низки "хвилястих" партій поліграфічної і сувенірної продукції коштом міського бюджету.

Більше новин Дніпра та області читайте на Depo.Дніпро