Затоплення дніпропетровського метро матиме непередбачувані наслідки

Відмова від будівництва трьох центральних станцій метро у Дніпропетровську поки не має технічного підґрунтя

Затоплення дніпропетровського метро мати…

Про це "Днепру вечернему" заявив декан архітектурного факультету Придніпровської академії будівництва та архітектури, професор Олександр Челноков, передає Depo.Дніпро.

"Продовження будівництва метро - це велика економічна проблема для міста. Але добудовувати першу лінію метро треба. А після завершення першої лінії логічним продовженням метро може стати лінія швидкісного трамвая. До того ж, припинення будівництва та заповнення шахт водою може мати важко прогнозовані наслідки для міста. Центральна частина міста продовжує заплаву Дніпра, в ній дуже високий рівень ґрунтових вод, які цілодобово відкачують потужні насоси. Припинення відкачування і затоплення шахт може мати глобальні наслідки для міста", - зазначив він.

Нагадаємо, що 9 лютого в.о. першого заступника голови Дніпропетровської міськради заявив, що рішення про добудову метро було поспішним і наразі розробляються плани консервації недобудови

Відомо, що постановою Кабміну від листопада 2015 року замовником будівництва першої черги метрополітену в Дніпропетровську визначена Дніпропетровська міська рада. Робота з будівництва трьох нових станцій дніпропетровського метро мала бути завершена за 4-5 років.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme