Вниз вулицею без гальм: Чому Дніпром продовжують їздити фури-вбивці

Славнозвісна вулиця Космічна у Дніпрі вкотре стала місцем смертельної аварії за участю вантажівки

Вниз вулицею без гальм: Чому Дніпром про…

Відео моменту моторошної ДТП, коли некерована фура змітає, наче кеглі, припарковані авто, вже встигло облетіти Інтернет. Сьогодні, 4 травня, о 10 ранку через відмову гальм длінномір ДАФ, завантажений трубами, на перехресті спочатку розчавив кабіну автомобіля з причипом, потім в'їхав у легковик, що пригальмував через ремонтників, що укладали асфальт, зніс бігборд, і продовжив "гальмувати" об припарковані перед "АТБ" автомобілі. Врешті зупинився об бетонну загорожу за супермаркетом. В результаті водія одного з легковиків буквально розчавило у салоні, водій фури і ще двоє чоловік отримали травми. Фура пошкодила 11 автомобілів.

Одразу після появи відео ДТП соцмережі буквально вибухнули обуренням, головним посилом якого є: чому знов фура у місті, чому не зроблені кишені-уловлювачі, стовпчики на цій аварійнонебезпечній вулиці, кого врешті зроблять "козлом відпущення".

Дійсно, Дніпро - єдиний в Україні обласний центр, який за всі роки незалежності так і не обзавівся об'їзною дорогою. Тобто весь великовантажний транспорт досі їздить вулицями міста, яке, як відомо, стоїть на трьох пагорбах, і вулиць з великим нахилом у місті достатньо.

Вулиця Космічна знаходиться на окраїні міста, має багато поворотів і крутий нахил. ДТП на ній – не рідкість. Зокрема, у жовтні 2017 року вантажівка з цукром не встигла загальмувати і збила на пішохідному переході трьох людей. Студентка 1997 року народження загинула на місці, двоє інших пішоходів отримали важкі травми. Серед них – волонтерка, яка допомагала онкохворим дітям – клоунеса Малинка. Вона як раз йшла від лікарні на зупинку громадського транспорту.

Втім, на аварійнонебезпечній вулиці так і не були влаштовані кишені-уловлювачі для ось таких некерованих авто, не зроблені стовпчики для захисту пішоходів. Сьогодні "уловлювачем" виявилася парковка "АТБ", на якій залишилися розкидані, як кеглі, автомобілі.

Активіст Олександр Слободенюк у "Фейсбуці" обурений, що чергова трагедія, вочевидь, знов не стане стимулом для підвищення безпеки містян, які є учасниками руху або просто перебувають на вулицях міста. " Але винен в цьому водій вантажівки. Мусори, які продали техогляд, не винні. Обласна влада, яка не побудувала об'їзну, не винна. Міська влада, яка пускає вантажівки в місто, не винна. Технагляд або як там їх, який повинен контролювати вагу, не винен. Поліція, яка повинна контролювати швидкість і давати місцевій владі рекомендації щодо організації дорожнього руху, не винна", - пише він з сарказмом.

"Смерті, каліцтва, матеріальні збитки. Як завжди, винуватим буде водій вантажівки. А міські, обласні влади, поліція відповідальності не понесуть", - пише активість Євромайдану Іван Маркевич.

Адвокатка Юлія Сегеда не впевнена, що навіть водій фури може понести покарання. Вона розповідає, що захищає у судовому процесі батьків двох дівчаток, який покалічив водій ВАЗу на вул. Любарського. Цікава деталь – роком раніше цей водій був зупинений у стані сильного алкогольного сп'яніння, втім, його не позбавили водійських прав через начебто невірно складений поліцейськими протокол.

Обмежити в'їзд великовантажного транспорту у межі міста у денний час – далеко не вихід. Буквально два тижні тому у "незавантажений" ранішній час у Кривому Розі сталася ДТП, яка унесла 11 життів пасажирів маршрутки. Кардинально зменшити ризики для учасників руху може тільки будівництво об'їздної дороги. Першу частину "кільця" навколо Дніпра почали будувати ще за губернатора Олександра Вілкула, і тільки зараз начебто роботи відновлюють. Щодо "корупційної" складової у судовій і поліцейській системах і казати годі – її наслідки буквально вбивають. Як і наслідки чиновницької байдужості, яка висловлюється через "Не можна все й одразу зробити скрізь, почекайте".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme