У Дніпропетровську почалося затоплення недобудованого метро

Міська влада доручила комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вивчити наслідки часткового знеструмлення "Дніпрометробуду"

У Дніпропетровську почалося затоплення н…

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Дніпропетровської міськради, передає Depo.Дніпро.

На сьогодні компанією ДТЕК відключено ствол №16 по вулиці Фурманова. Це є наслідком часткового відключенню електроенергії підприємству "Дніпрометробуд".

"Дане відключення не впливає на роботу діючої лінії метрополітену і не несе загрози ані місту, ані його мешканцям. Підприємство "Дніпрометробуд" працює в штатному режимі. Як надалі розвиватиметься ситуація, стане відомо після 25 лютого", - йдеться у повідомленні міськради.

Втім, метробудівники іншої думки. 

Відповідно до тексту телефонограми, направленої ПАТ "Дніпрометробуд" до представників влади, 18 лютого були відключені від електромереж декілька об'єктів підприємства. Документ оприлюднив депутат Дніпропетровської міськради Артем Хмельніков.

Зокрема, "ствол №16" по вул. Фурманова, 12 – насоси припинили відкачку води і почалося затоплення виработок, приток води 63 куб. м на добу, час затоплення гірничих виработок – 15 днів, що може привести до руху зсувних порід і порушенню прилеглих будівель", - повідомили метробудівники.

У Дніпропетровську почалося затоплення недобудованого метро - фото 1

Також у телефонограмі вказуються адреси інших знеструмлених об'єктів: вул. Центральна, 12, де розташований душовий комбінат, і механічні майстерні по пр. Калініна, 32.

Нагадаємо, що 16 лютого ПАО "ДТЕК "Дніпрообленерго" поширило повідомлення, що з 18 лютого припинить постачання електроенергії ПАО "Дніпрометробуд" через борг в 7,8 млн. гривень, який накопичується з 2012 року.

Раніше повідомлялося, що 9 лютого в.о. першого заступника голови Дніпропетровської міськради заявив, що рішення про добудову метро було поспішним і наразі розробляються плани консервації недобудови. Далі у Дніпропетровській мерії пояснили, чому думають про затоплення дніпропетровського метро.

Відомо, що у світовій практиці підземного будівництва не було прецедентів затоплення розпочатого будівництва метрополітену.  Вчені заявляють, що не можуть гарантувати безпеку вулицям Дніпропетровська у разі затоплення метро.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme