У Дніпрі міськрада на власний піар витратить ще майже півтора десятка мільйонів з бюджету

У Дніпрі оголошені чергові тендери на рекламування діяльності міської ради

Олег Гусак
Журналіст регіональної редакції Depo.Дніпро
У Дніпрі міськрада на власний піар витра…

Міська рада Дніпра на власний піар у друкованих виданнях та на радіо витратить майже 14 млн гривень з бюджету. Замовні рекламні матеріали планується розміщувати у 2022 році. Це не перші тендери із замовленням рекламних послуг від міськради.

Тендери у системі Prozorro проводить комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради, передає Depo.Дніпро.

За 6,9 млн гривень друковані видання "КП в Україні", "Днепр Вечерний", "Наше Місто", "Теледом", "АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ", "ЗОРЯ", "Телескоп", "ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я", "Теленеделя" мають розмістити 225 замовних публікацій, які висвітлюють діяльність Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів.

За 6,8 млн гривень з бюджету радіостанції "ХIT FM", 102,0 МГц; Радіо "Relax", 88,5 Мгц; Радіо "Мелодія", 90,1 МГц; Кіss FM", 106,8 МГц; "Радіо РОКС", 90,5 МГц; "Русское радио-"Украина", 101,1 МГц мають розмістити 5,1 тис. замовних повідомлень хронометражем до 60 секунд та 6,8 тис. повідомлень хронометражем до 30 секунд.

Нагадаємо, що нещодавно міськрада замовила масштабну піар-кампанію на всіх платформах комунікації. Зараз триває тендер на закупівлю рекламних послуг на місцевих телеканалах

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme