ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Скандальний перехід у Дніпропетровську провалив "тест-драйв" від інвалідів

Конструкція виявилася недосяжною для груп інвалідів, що пересуваються на милицях, у спеціальних візках або мають вади верхніх кінцівок
Depo.
23 квітня 2016 18:21
ФОТО: depo.ua
Скандальний перехід у Дніпропетровську провалив "тест-драйв" від інвалідів
Скандальний перехід у Дніпропетровську провалив "тест-драйв" від інвалідів

Про це Depo.Дніпро стало відомо під час випробування переходу за участі представників руху "ЗОВ" та лідерів громадських організацій людей з особливими потребами. 

Виявилося, що механізм, розрахований на перевезення візків, піднімає вагу до 130 кг. Тому він не зміг зарадити Олександру Рускову, керівнику пара-фан-клубу ФК "Дніпро", який пересувається у візку, що разом з вагою чоловіка значно перевищує цю вагу. Цей візок видала йому держава. Він більш стійкий і придатний для пересування по місту. 

"Таких як я багато. Будемо вимагати нормального ставлення до нас, нормального підйомника", - зазначив Олександр. Він також наголосив, що кнопка виклику підйомника незручна для людей, що мають вади з моторикою пальців рук. 

Не може піднятися на перехід і Наталя Злигостєва, керівниця ГО "Різні та рівні". Жінка пересувається на милицях, тож не користується ескалаторами, оскільки вони не дають стійкості. Сходи для неї теж перепона, а запропонований підйомних розрахований лише на механічні візки. 

Скандальний перехід у Дніпропетровську провалив "тест-драйв" від інвалідів - фото 1

Працівник підприємства, що обслуговує перехід наголосив, що триває розробка проекту ліфта, який би міг вирішити цю проблему. Поки що людям, які не можуть скористатися переходом, пропонують переходити Слобожанський проспект по пішохідному переходу. Правда, на зелене світло для пішоходів тепер доводиться чекати довше. 

Скандальний перехід у Дніпропетровську провалив "тест-драйв" від інвалідів - фото 2

Як відомо, перехід почав роботу 20 квітня. Раніше повідомлялося, що будівництво переходу почалося у 2012 році за часів губернаторства Олександра Вілкула. Втім, після встановлення металевого каркасу, будівництво було заморожено на два роки. Адвокат Корбана подавала заяву до прокуратури з метою розпочати розслідування використання бюджетних коштів зокрема і на цьому будівництві

У 2015 році на добудову переходу з бюджетів різних рівнів було виділено 17 млн гривень. Перехід був запущений 18 грудня 2015 року, а 31 грудня його закрили для пішоходів після кількох днів тестового режиму роботи.

Більше новин Дніпропетровська та області читайте на Depo.Дніпро