Половина дніпропетровських маршруток їздить "поза законом"

Через судові розборки маршрутників, на близько 60 маршрутах призупинена дія договорів із міськрадою на перевезення

Половина дніпропетровських маршруток їзд…

Про це Depo.Дніпро повідомляє за підсумками прес-конференції активістів платформи "Громадський контроль".

"Якщо говорити юридичною мовою, у нас половина маршрутів завтра не мають виходити і половина міста стане", - повідомив Іван Васючков.

Дія договорів, укладених за підсумками конкурсу на понад 60 зі 124 маршрутів, призупинена за позовами тих АТП, які не були допущені. За словами Івана Васючкова, це переважно підприємства, які не мали власного автопарку.

"АТП-11255, те підприємство яке найбільше позвів подає. Крім того були від "Автотрансфер", АТП-32 (…) Підприємство "Автотрансфер" було зняте з конкурсу 3 листопада за подачу завідомо неправдивої інформації. Вони залучений транспорт подали як свій власний", - повідомив Іван Васючков.

Міськрада зараз практично не має впливу на якість роботи перевізників.
"Відповідальний перевізник в таких умовах вимре, а лишиться, як ми це називаємо "диспетчерський центр" – коли АТП ніби є, а по факт це когорта водіїв, де кожен їздить як хоче", - наголосив Максим Мельник.

Такі перевізники не несуть відповідальності за якість перевезень та безпеку пасажирів у випадку ДТП, вся відповідальність лягає персонально на водія, зазначили активісти.

Вони розробили рекомендації із запуску робочої групи з перевірки якості роботу міського транспорту, а також проект типового договору міськради із перевізниками. Документ пройде обговорення як регуляторний акт. Проект договору передбачає в разі неякісної роботи розірвання угод із перевізниками. За такою системою уже провели рейди по обласним маршрутам та позбулися недобросовісних перевізників. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme