Мерія Дніпра на власний піар у ЗМІ витратить понад 13 млн гривень з бюджету

Після виборів міськрада знову почала за бюджетні мільйони замовляти статті у ЗМІ та на радіо

Мерія Дніпра на власний піар у ЗМІ витра…

Про це передає Depo.Дніпро.

Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" міськради Дніпра наприкінці 2020 року замовила послуги з піару Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів на загальну суму понад 13 млн гривень.

Фізична особа-підприємець Любов Колосова отримає 4,4 млн та 4,28 млн гривень за двома тендерами й має організувати розміщення реклами та замовлення статей у інтернет ЗМІ та на радіо.

На сайтах obozrevatel.com, rbc.ua, dnpr.com.ua, nashemisto.dp.ua, opentv.media має вийти 200 замовних статей з інформацією про діяльність міськради.

На сайтах kp.ua, gorod.dp.ua, dnepr.info, 056.ua, dp.vgorode.ua, dv-gazeta.info, dpchas.com.ua, afishadnepr.com.ua, dnepr.express, gorsovet.com.ua, glavnoe.dp.ua, dnepr.news має вийти 400 замовних публікацій.

Радіостанції "ХIT FM", 102,0 МГц, "Радіо Мелодія", 90,1 МГц, "Кіss FM", 106,8 МГц, "Радіо Relax", 88,5 Мгц, "Радіо РОКС", 90,5 МГц, "Русское радио-"Украина", 101,1 МГц мають випустити в ефір 8 тис. інформаційних рекламних повідомлень тривалістю до 30 та 60 секунд.

Фізична особа-підприємець Ольга Салата за 4,4 млн гривень організує піар міськради Дніпра в друкованій пресі.

Видання "КП в Україні", "Днепр Вечерний", "АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ", "ЗОРЯ"-Город", "Теледом", "Наше Місто", "ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я", "Телескоп", "Теленеделя" мають розмісити 150 замовних статей.

Нагадаємо, що загалом після виборів мерія Дніпра на власний піар витратила понад 17 млн гривень з бюджету. Влітку, через подібні тендери, правоохоронці відкрили кримінальне провадження й проводили обшуки у приміщенні комунального підприємства.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme