Дніпропетровські ЗМІ побили рекорди з передвиборчої "джинси"

За даними моніторингу регіональних ЗМІ, найбільше немаркованої політичної реклами - у Дніпропетровську

Про це Depo.Дніпро повідомляє з посиланням на результати моніторингу "Інституту масової інформації" (ІМІ).

За період з 1 вересня по 20 жовтня на двох дніпропетровських сайтах та у двох газетах виявили загалом 934 матеріали прихованої політичної реклами. Другий за рейтингом регіон - Запоріжжя - там 483 матеріали, на третій сходинці - Миколаїв із 160 матеріалами. 

Як зазначили в ІМІ, найгостріша політична боротьба джинси розгорнулася у Дніпропетровську. 

"39% матеріалів у Дніпропетровську в інтересах Бориса Філатова і партії "Укроп", 21% - Вілкул та "Опозиційний блок", Курячий і БПП - 10% від усієї знайденої "джинси". Важливо, що 90% - це інтернет, і лише 10% - друкована преса. Це може показати, на яку аудиторію мітять політсили", - прокоментувала регіональна представниця ІМІ Зоя Красовська.

Дніпропетровські ЗМІ побили рекорди по передвиборчій "джинсі" - фото 1

Інфографіка ІМІ

Юристи ІМІ нагадали, що розміщення немаркованої належним чином політичної реклами може вартувати редакціям штрафів від 10 до 50 неоподаткованих мінімумів громадян. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme