Заступниця Філатова агітувала за себе на виборах у Дніпрі сувенірами

Заступниця мера Дніпра Світлана Єпіфанцева витратила на виготовлення сувенірної продукції на виборах більше за інших

Про це повідомив координатор громадського спостереження у Дніпропетровській області Вадим Головченко, передає Depo.Дніпро.

За його словами, переможець виборчих перегонів на 27 окрузі Тетяна Ричкова найбільше витратила на публікації у ЗМІ - 1,84 млн грн. А от Світлана Єпіфанцева, яка посіла 11 місце на виборах, витратила найбільше грошей на виготовлення сувенірної продукції агітаційного характеру - 20 тис 176 грн.

Як раніше повідомляв Depo.Дніпро, найбільше в середньому голос коштував представнику партії "Відродження" Анатолію Крупському - 1759 грн 61 коп.

У цілому "срібний" кандидат у Дніпрі Загід Геннадійович Краснов витратив на вибори більше за переможця - Тетяни Борисівни Ричкової.

Клон Тетяни Ричкової витратила найменше коштів серед лідерів передвиборчої гонки.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme