У Дніпрі запрацював електронний кабінет мешканця міста

Завдяки цьому сервісу можна зручно скористатися майже всіма існуючими послугами, які надають містянам

Про це повідомляє прес-служба Дніпровської міської ради, передає Depo.Дніпро.

"Кабінет мешканця міста Дніпра – це перший та єдиний в Україні електронний сервіс, який об’єднаний з державним порталом iGov. Наразі послуги, що є у кабінеті, інтегровані з цього порталу, – зазначила директорка департаменту інформаційних технологій міськради Альона Чуєва. – Також "Кабінет мешканця" – це єдина точка входу для всіх існуючих сервісів, створених для мешканців міста. Так, наприклад, не виходячи з дому, ви можете дізнатися чи є ви у реєстрі мешканців, а також як туди потрапити; можна подати заявку до контакт-центру міської ради; можна подати звернення до міської ради та отримати відповідь онлайн".

Чиновниця зазначила, що сервіс впроваджуватимуть у декілька етапів. Наразі стартував перший у тестовому режимі. Це означає, що вже зараз у "Кабінеті мешканця" можна скористатися всіма основними послугами. Другим етапом стане інтеграція із сервісами депутатів та контакт-центром. Третій крок - електронний запис до лікаря, звернення до муніципальних служб тощо. Запуск кожного етапу триватиме близько 2-3 місяців. 

Скористатися "Кабінетом мешканця" можна на офіційному сайті Дніпровської міської ради.

Нагадаємо, на Дніпропетровщині відкриють ще шість ЦНАПів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook