У Дніпрі чоловіки все частіше стають жертвами сексистської реклами

Чоловіків все частіше зображають як мачо чи ходячий банкомат

У Дніпрі чоловіки все частіше стають жер…

Про це заявила представник міністерства соціальної політики України, член Індустріального гендерного комітету з реклами Тетяна Решетилова, передає Depo.Дніпро.

"Не слід вважати, що тільки жінки у нас стають об'єктами сексистської реклами. У Дніпрі, особливо у центральній частині міста, достатньо дискримінаційної реклами з чоловіками. Їхня кількість зростає. За нашими підрахунками, на сьогодні вона складає 30% від загального обсягу", - повідомила вона.

У свою чергу, генеральний директор ВГО "Українська асоціація маркетингу" Ірина Лилик зазначила, що за останній рік їм вдалося прибрати з вулиць міста близько 50 рекламних засобів із ознаками сексизму.

"При цьому ми не зверталися за допомогою до державних органів, писали листи і дзвонили керівникам торгівельних закладів, і вони йшли нам назустріч. Чим більша і впливовіша фірма, тим простіше нам було з нею домовитися", - повідомила вона.

Як раніше повідомляв Depo.Дніпро, Дніпро звинуватили у засиллі сексистської реклами.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme