Реформа маршруток у Дніпрі: В мерії планують впровадити абонементи і збирати виручку з перевезень

У Дніпровській міській раді лобіюють зміни у законодавстві, щоб реформувати ринок маршрутних перевезень

Реформа маршруток у Дніпрі: В мерії план…

Про це розповів спеціаліст сектору контролю та моніторингу виконання договірних зобов’язань відділу пасажирських перевезень управління транспорту Дніпровської міської ради Іван Васючков, передає Depo.Дніпро з посиланням на 49000.

За його словами, суть нової системи у наступному: міськрада оголошує тендер і сама називає суму, яку планує платити перевізнику за обслуговування маршруту. Перемагає те підприємство, яке готове виконувати цю роботу дешевше. Згідно нової системи, уся виручка від перевезень надходитме до бюджету. Гроші надходитимуть або через покупку абонементів і одноразових квитків, або через валідатори, qr-коди і так далі. Водії з готівкою справи не матимуть.

"Коли вся виручка, яка надходить від транспорту йде не в руки перевізників, а адмініструється муніципалітетом, з'явиться можливість грамотно планувати витрати, – зазначив Васючков. – Тобто, ми можемо розрахувати, скільки грошей заплатити за контрактами перевізникам, скільки виділити на інфраструктурні об'єкти (зупинки, виділені смуги), скільки на електротранспорт".

Планується також введення єдиної системи тарифікації для усіх видів міського транспорту – як автобусів, так і тролейбусів з трамваями.

"Ми плануємо ввести єдину систему тарифікації. Вона допоможе економити тим, хто щодня змушений користуватися 2-3 видами транспорту. Тобто, у них не буде необхідності оплачувати проїзд повторно, – сказав він. – Для людини, яка користується транспортом 2-3 рази в тиждень, тариф буде набагато вище. Але для тих, хто їздить щодня, на роботу, навчання, залишиться старим. Але при цьому він зможе користуватися будь-якими видами транспорту".

Чиновник зазначив, що нова система запрацює вже за 1,5-2 роки за умови змін до законодавства, яким, як зазначив Васючков, заважає змова перевізників.

"Змова дійсно має місце. Подібна модель невигідна дрібним перевізникам. Тому вони намагаються по своїх каналах нам перешкодити. Якщо раніше в Києві все буквально горіли нашою ідеєю, то зараз, під тиском, вони починають коливатися", – сказав Васючков.

Нагадаємо, як у Дніпрі перевіряють маршрутки перед зимою.

 

 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme