"Народне" голосування при визначенні логотипу Дніпра не враховувалося
На думку організаторів, дві тисячі городян не можуть визначати переможця конкурсу
Про це на прес-конференції повідомив один з організаторів конкурсу - директор КП "Агентство розвитку Дніпра" Дніпровської міськради Володимир Панченко, передає Depo.Дніпро.
За його словами, результати голосування у конкурсі на обрання нового логотипу міста будуть оприлюднені пізніше. Організатори повідомили, що результати електронного голосування були подані до комісії, де кожен логотип оцінювався за сімома критеріями: оригінальність, лаконічність, привабливість, етичність.
Тепер переможець – Сергій Білий, розробляє брендбук, яким в подальшому буде користатися міськрада у виготовленні презентаційної продукції. Рішення сесії для цього не потрібно.
Панченко заявив, що ті дві тисячі городян, які взяли участь у онлайн-голосування, не мають "вирішувати долю міста" і назвав їх "пасіонаріями".
Друге місце отримав варіант Євгенії Олійник "Ракета".
Нагадаємо, що у Дніпрі з 8 червня тривав конкурс на розробку логотипа і бренда міста, який проходив у три етапи. Ініціатори проведення конкурсу не називалися незважаючи на те, що петиція по зміні логотипа міста набрала лише 19 голосів з 900 необхідних. На першому етапі конкурсу були обрані три варіанти, після чого двічі проводилося онлайн голосування. Врешті результати жодного з них не були вирішальними при визначенні переможця. Раніше у мережі тролили Філатова через новий логотип Дніпра, зокрема, як Філатов вертить "гострими яйцями". За результатами "народного" онлайн голосування переможцем був обраний варіант "Ракета".
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро