Кандидати Коломойського і Ахметова у Павлограді "засвітили" лише власні кошти

Всього на рекламну кампанію кандидати в мери м Павлоград офіційно витратили понад 350 тис. грн.

Відповідні фінансові звіти оприлюднені на офіційному сайті Павлоградського міськради, передає Depo.Дніпро.

Найбільших витрат на передвиборчу агітацію зазнав кандидат від "Опозиційного блоку" Анатолій Вершина - 148.387 грн. Згідно документам, ця сума складається з його власних коштів. Він їх витратив на виготовлення друкованих агітматеріалів, оплату ефірного часу на радіо, оренду рекламних щитів, розміщення агітматеріалів, концерти, змагання.

Інший кандидат, який вийшов у другий тур – Євген Терехов від "УКРОПу", витратив 11 тисяч гривень, які він зазначив як власні.

Відомо, що на посаду голови Павлоградської міськради претендували 11 кандидатів.

Нагадаємо, що територіальна виборча комісія Павлограда прийняла рішення про проведення другого туру виборів незважаючи на рішення ЦВК про визнання Павлограду містом, яке не підлягає під норму про вибори міського голови у два тури.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme