У Дніпрі працівники "Метробуду" втрачають свідомість від голоду

146 співробітників комунального підприємства не отримують зарплату вже 9 місяців

У Дніпрі працівники "Метробуду" втрачают…

Про це Depo.Дніпро стало відомо на місці проведення мітингу - центральній площі Дніпра.

Голова Дніпропетровсьокго обкому профспілки металургів та гірняків України Василь Шевченко повідомив, що заборгованість перед "Дніпрометробудом" складає 41 млн грн., з яких по зарплаті - близько 8 млн грн.

Дніпровські метробудівці вийшли на мітинг через борги по зарплаті - фото 1

Через борги підприємству відключали електрику, що створює ризик аварійної ситуації, повідомив профспілковець. Не виходити на роботу метробудівці не можуть, оскільки займаються відкачкою води із шахт. Як зазначають гірники, припинення цих робіт загрожує затопленням міста.

"В умовах, коли почали передавати місту, завис "Метробуд" у повітрі. Є одна проста річ – форма 2 – виконані роботи. Замовник має підписати і тоді пішла оплата. Відмовляється підписувати", - зазначив Василь Шевченко. За його словами замовником, який має підписати форми, є Дніпропетровська облдержадміністрація.

Дніпропетровська міськрада, на баланс якій передане підприємство, в 2016 році передбачила виділення 33 млн грн на "Метробуд". Проте і цих грошей на підприємстві не бачили.

"Я мушу ходити на роботу пішки, вставати о 6 ранку. У мене купа боргів, мене виселяють із гуртожитка, я сама із Павлограда. Вже не раз втрачала свідомість. Скільки можна над людьми знущатися?!", - виголосила під час мітингу машиністка підйому Надія Непомняща.

Працівники заявили, що продовжуватимуть акції з вимогою вплинути на ситуацію перед Дніпропетровською ОДА та мерією.

Дніпровські метробудівці вийшли на мітинг через борги по зарплаті - фото 2

Нагадаємо, заступник міського голови Дніпра Олександр Санжара заявив, що причиною кризи на підприємстві є тривалі фінансові труднощі, а борг міста перед підприємством складає 2-3 млн грн. і суттєво не впливає на ситуацію.

Нагадаємо, що постановою Кабміну від листопада 2015 року замовником будівництва першої черги метрополітену в Дніпропетровську визначена Дніпропетровська міська рада. Робота з будівництва трьох нових станцій дніпропетровського метро мала бути завершена за 4-5 років. Раніше повідомлялося, що, починаючи з 2013 року, два європейські банки – ЄБРР і ЄІБ, висловлювали готовність виділити по 152 млн євро кожен на добудову трьох станцій дніпропетровського метро.

У лютому 2016 року Погребов зробив сенсаційну заяву щодо можливого затоплення дніпропетровського метрополітену. Ця новина буквально розбурхала містян, оскільки ще у грудні 2015 року інший заступник Філатова – Михайло Лисенко, запевняв, що будівництво вздовж центрального проспекту трьох станцій - "Театральної", "Центральної" та в районі лікарні Мечникова розпочнеться на початку 2016 року. Згодом цю інформацію про затоплення метро міськраді спростували.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme