Дніпропетровські кандидати "за звичкою" приховують видавців реклами

У найбільших містах Дніпропетровської області продовжується агітація з порушеннями норм законодавства

Дніпропетровські кандидати "за звичкою"…

Про це йдеться у повідомленні "ОПОРи", передає Depo.Дніпро.

Кандидати та політичні партії у Дніпропетровську та Кривому Розі не переймаються відсутністю вихідних даних на свої агітаційних матеріалах, а в Павлограді кандидат агітує у власному торгівельному центрі.

На вулицях міста Дніпропетровська масово розміщені агітаційні плакати кандидатів в мери Дніпропетровська: Олексія Чеберди (Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина") та Бориса Філатова ("УКРОП") - зареєстровані 28.09.2015; а також партії "Батьківщина" - зареєстровані кандидати 26.09.2015 в Дніпропетровську обласну раду. Плакати не містять вихідних даних, інформація про тираж та замовника відсутня.

Дніпропетровські кандидати "за звичкою" приховують видавців реклами - фото 1

Дніпропетровські кандидати "за звичкою" приховують видавців реклами - фото 1

Партія "Громадська сила" та її кандидат в мери Дніпропетровська Загід Краснов перед реєстрацію заздалегідь прибрали рекламу, щоб дотриматися вимог закону. Намет з прізвищем З. Краснова (зареєстрований 26.09) стоїть теж без вихідних даних.

Дніпропетровські кандидати "за звичкою" приховують видавців реклами - фото 3
З аналогічними порушеннями проходить агітація у м. Кривому Розі. Так, положеннями закону нехтують кандидати в мери Кривого Рогу: Милобог Ю.В. ("Об'єднання "САМОПОМІЧ"); Бабенко О.В. ("Батьківщина"); Караманіц К.Ф. (Партія "Відродження") - зареєстровані 28.09.15. Смалій О.Б.(Радикальна партія О.Ляшка) - зареєстрований 29.09.15 та Світловський О.А. (БПП "Солідарність")- зареєстрований 30.09.15. Білборди та сітілайти з агітацією були розміщені задовго до реєстрації кандидата і не мають вихідних даних по сьогоднішній день.

Дніпропетровські кандидати "за звичкою" приховують видавців реклами - фото 4

Спостерігачі ГМ "ОПОРИ" взяли коментарі в штабах, але всі відповіді зводились до того, що політичну рекламу розміщує не сам кандидат, а партія, яку він представляє.
На сьогоднішній день, з'явились нові агітаційні білборди кандидата в мери Кривого Рогу Бабенко О.В. уже з зазначеними вихідними даними, але попередні, без вихідних даних теж ще присутні по місту.

Відомо, що друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється. До друкованих агітаційних матеріалів належать плакати, стенди, листівки, постери, інша друкована продукція з написами, що стосуються передвиборної агітації, а також матеріали, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами.

Більше політичних новин Дніпропетровська і області читайте на Depo.Дніпро.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme