Дніпропетровські кандидати рекламувалися поза виборчими фондами

Основні лідери гонки мерських перегонів почали піратися ще до реєстрації і відповідно не оплачували таку рекламу з виборчих фондів

Такий висновок зробили експерти "Дніпропетровського координаціоно-експертного центру з питань регуляторної політики", передає Depo.Дніпро.

"Кількість рекламних площ, до реєстраці більша, ніж рекламних площ, які були розміщені після реєстрації. Це свідчить про те, що відносно цього періоду більша кількість грошей кандидатів була витрачена поза рамками виборчого фонду – до того, як вони стали кандидатами", - повідомив голова ДЕКЦ Олексій Андрєєв.

Моніторинг проводився з 7 вересня, оскільки виборча кампанія офіційно стартувала 5 вересня. Аналіз охопив близько тисячі конструкцій зовнішньої реклами, 6 газет і три телеканали на предмет реклами – офіційної і прихованої – чотирьох кандидатів у мери: Олександра Вілкула, Загіда Краснова, Максима Курячого та Бориса Філатова.

У пресі та на телебаченні найбільше присутній Вілкул – відповідно 44% та 56%. На великих зовнішній рекламі представлені майже порівну Борис Філатов (31%), Загід Краснов (33%) та Максим Курячий (30%). Плакатів Вілкула експерти знайшли на 6%.
Оцінку витрат із виборчих фондів та поза ними експерти представлять у середині листопада.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme