Департаменти міськради Дніпра витратять на власний піар понад 15 млн з бюджету

Бюджетні гроші будуть витрачені на публікацію матеріалів про досягнення чиновників міськради Дніпра

Департаменти міськради Дніпра витратять…

Про це передає Depo.Дніпро.

У Дніпрі департаменти гуманітарної політики (2,7 млн гривень),  благоустрою та інфраструктури (3,7 млн гривень), охорони здоров'я населення (3,2 млн гривень), транспорту та інфраструктури (1,2 млн гривень), а також департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики (4,5 млн гривень) через систему Prozorro замовляють рекламні та маркетингові послуги, на які буде витрачено понад 15 млн гривень з бюджету.

Розміщення інформації про досягнення чиновників департаментів відбуватиметься на інтернет-сайтах, радіо, телеканалах та в пресі.

На сайтах obozrevatel.com, kp.ua, gorod.dp.ua, dnpr.com.ua, 056.ua, opentv.media, nashemisto.dp.ua, dnepr.info, dpchas.com.ua, dnepr.express, afishadnepr.com.ua, 34.ua, gorsovet.com.ua, dv-gazeta.info, dnepr.news, dp.vgorode.ua з'явиться 315 замовних матеріалів від департаменту благоустрою та інфраструктури, 90 матеріалів від департаменту транспорту та інфраструктури, 270 – від департаменту охорони здоров'я населення, 225 – від департаменту гуманітарної політики.

На радіостанціях "ХIT FM", 102,0 МГц, "Радіо Relax", 88,5 Мгц, "Радіо РОКС", 90,5 МГц, "Кіss FM", 106,8 МГц, "Русское радио-"Украина", 101,1 МГц, "Радіо Мелодія", 90,1 МГц з'явиться 1430 замовних матеріалів від департаменту благоустрою та інфраструктури, 495 матеріалів від департаменту транспорту та інфраструктури, 1230 – від департаменту охорони здоров'я населення, 1023 – від департаменту гуманітарної політики.

Друковані видання "КП в Україні", "Днепр Вечерний", "АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ", "ЗОРЯ", "Наше Місто", "ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я", "Горожанин плюс", "Теледом", "Телескоп", "Теленеделя" мають випустити 30 замовних матеріалів від департаменту благоустрою та інфраструктури, 8 матеріалів від департаменту транспорту та інфраструктури, 26 – від департаменту охорони здоров'я населення, 21 – від департаменту гуманітарної політики.

Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики замовив 25 матеріалів на телеканалах "34" телеканал, "NobelTV", "11 Телеканал", "9 канал", телеканал "Відкритий". До замовних матеріалів відносяться також й інтерв'ю з посадовцями міськради.

Нагадаємо, що нещодавно на піар мерії Дніпра з бюджету було витрачено 14 млн гривень, а потім ще 9 млн гривень, а потім ще майже 4 млн. На рекламу мерії на місцевому телебаченні було виділено 1,9 млн гривень, а на рекламу на місцевих сайтах – 3,6 млн.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme