Вчений пояснив проблеми з будівництвом метро у Дніпрі

Вітчизняні фахівці не мають достатнього досвіду проходження у таких складних умовах, тому для будівництва метрополітену були запрошені закордонні спеціалісти

Вчений пояснив проблеми з будівництвом м…

Про це професор кафедри підземної розробки родовищ НТУ "Дніпровська політехніка" Олег Хоменко повідомив "Днепру вечернему", передає Depo.Дніпро.

У Дніпрі йде будівництво станції метро "Театральна". Роботи виконує турецька компанія "Limak". На черзі роботи з буріння "стволів" для підняття зайвого ґрунту.

"Будівництво метрополітену в умовах загрози виникнення плавунів є дуже складним, досить витратним і вельми небезпечним заходом. Заморожування обводнених порід давно не застосовується через відсутність робочого обладнання… Були запрошені закордонні підрядники, у яких є нові технології, сучасне обладнання та навчений персонал", - зазначив вчений.

За словами Хоменка, на щастя, вибухові роботи, в основному, будуть проводитися в нагірній частині Дніпра, де глибина гірничих робіт в 70 м буде дорівнюється з сейсмічно безпечною відстанню до поверхні.

Нагадаємо, що метрополітен у Дніпрі будують за унікальною для України технологією. У квітні 2018 року заступник голови Дніпровської міськради Михайло Лисенка з липня швидкість проходки мала б збільшиться в три рази за рахунок прибуття нового обладнання.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme