У Раді з'ясовують, чому вісім залізничних депо зупинилися через страйк

Комітет Верховної Ради з соцполітики заслуховує сторони трудового конфлікту, який стався між представниками профспілок і адміністрацією "Укрзалізниці" і Мінінфраструктури

У Раді з'ясовують, чому вісім заліз…

Про це у "Фейсбуці" повідомляє народний депутат Сергій Каплін, передає Depo.Дніпро.

"Третю добу стоять вісім локомотивних депо по країні. Машиністи суворо працюють по інструкції- не їдуть на аварійних електровозах. Люди на місцях скаржаться на нестерпні умови праці: в кабінах пароварка, в туалет в рейсі ходять на газетку, локомотиви несправні. Рівень зарплат при цьому їх, звісно, не влаштовує", - пише він.

За словами профспілок, відтік кваліфікованих кадрів шалений, смертність надзвичайна-дожити до пенсії з такою роботою нереально. Плюс - травматизм. За минулий рік - 77 травм і 18 летальних, за місяці цього року - вже 11 скалічених на роботі, двоє з яких загинули. Це статистика Держпраці, яка на осінь запланувала перевірку підприємства.

На комітеті вирішили терміново створити робочу групу, щоб увійти в переговори, адже вимушена зупинка наносить серйозні збитки гірничо-металургійному комплексу. Створений Штаб, до якого увійшли профспілкові лідери з усіх депо, які працюють за інструкцією.

Нагадаємо, що 14 травня з локомотивного депо станції "Кривий Ріг-Головний" не виїхав жоден локомотив. Залізничники заявляють, що стан локомотивів не відповідає вимогам безпеки, вони небезпечні для життя і здоров'я робітників.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme