У Дніпрі відомий ритейлер техніки запровадив сервіс з обслуговування покупців жестовою мовою

З серпня послуга доступна у двох магазинах Фокстрот у Дніпрі: у ТРЦ Караван та ТРЦ Аполло

Михайло Хомченко

Про це інформує Depo.ua.

Відтепер нечуючі відвідувачі можуть отримати професійну консультацію зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку в магазині чи на сайті без комунікаційних і психологічних барʼєрів, адже до діалогу долучається онлайн перекладач жестової мови, який в режимі реального часу перекладає діалог продавця і покупця. Виклик перекладача по відеозвʼязку забезпечують спеціалізовані ліцензійні рішення "Connect Pro", "Connect QR" та мобільний застосунок "Перекладач ЖМ".

А для отримання фахової консультації і можливості швидко та зручно робити покупки онлайн, на сайті Foxtrot.ua встановлено спеціалізований веб-віджет "Вушко" (Connect Web) для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру Фокстрот і перекладачем жестової мови.

Фокстрот став першою компанією у своїй галузі, яка ініціювала впровадження ініціативи для забезпечення потреб нечуючих відвідувачів. З червня, послуга доступна на foxtrot.ua і в 5 магазинах Києва та Львова. З 1 серпня – ще 5 магазинів, зокрема два у Дніпрі: ТРЦ Караван (вул. Нижньодніпровська, 17) та ТРЦ Аполло (вул. Тітова, 32-А).

"Для нас важливо, що сервіс користується попитом і вже сьогодні ми можемо покрити ще більшу кількість нечуючих покупців: надати професійну консультацію зрозумілим та зручним способом, відповісти на додаткові запитання і допомогти обрати потрібну техніку. Адже всі наші зусилля у втіленні цього проєкту спрямовані на реалізацію передусім соціальної місії бізнесу задля створення комфортних умов у наших магазинах і на сайті для покупців з порушенням слуху", – зазначила Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту "Безбар’єрний Фокстрот".

Магазини, в яких працює Connect PRO та Connect QR, мають спеціальну візуальну позначку на вході біля графіку роботи. З повним переліком таких магазинів можна ознайомитися тут.

В Україні проживають сотні тисяч людей з порушеннями слуху різного ступеню, які мають конституційне право спілкуватися рідною українською жестовою мовою. Сучасні цифрові сервіси з доступом до центру онлайн перекладачів жестової мови суттєво пришвидшують та спрощують комунікацію з нечуючими відвідувачами, роблячи її зрозумілою та по-справжньому безбарʼєрною.

Проєкт "Безбар’єрний Фокстрот" реалізовано в рамках меморандуму про співпрацю з ГО "Громадський рух "Соціальна єдність" та з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи першої леді Олени Зеленської "Без бар’єрів".

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро