Партія Філатова найбільше витратилась на передвиборчу рекламу у Дніпрі

Стало відомо, скільки грошей витратили політичні партії на передвиборчу рекламу у Дніпрі

Партія Філатова найбільше витратилась на…

Про це йдеться у повідомлені громадської мережі "ОПОРА", передає Depo.Дніпро.

Згідно фінансових звітів, наданих політичними партіями міській територіальній виборчій комісії Дніпра, політична партія "Пропозиція" витратила на передвиборчу рекламу 36,3 млн гривень. На замовлення матеріалів у ЗМІ партія витратила 29,7 млн гривень, на виготовлення матеріалів передвиборної агітації – 2, 9 млн грн, на розміщення матеріалів передвиборної агітації в мережі Інтернет – 1, 493 млн гривень.

Обласна організація партії "Національний корпус" витратила на передвиборчу рекламу 3 млн гривень. На безпосередню агітацію було витрачено 1,5 мн гривень, а на виготовлення матеріалів передвиборної агітації – 1 млн гривень.

Партія "Європейська солідарність" витратила на вибори 1,95 млн гривень. На публікацію метеріалів у ЗМІ було витрачено 305 тис. гривень, на виготовлення матеріалів передвиборної агітації – 303 тис. грн, розміщення матеріалів передвиборної агітації в мережі Інтернет – 484 тис. грн.

Партія "громадська сила" витратила на рекламу 1,4 млн гривень. Використання засобів масової інформації – 297 тис. грн, виготовлення матеріалів передвиборної агітації – 595 тис. грн, розміщення матеріалів передвиборної агітації в мережі Інтернет – 178 тис. грн.

Дніпропетровська регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа – За життя" витратила на рекламу 1,2 млн гривень. Гроші були витрачені переважно на безпосередню агітацію й рекламу в мережі Інтернет.

Дніпровська міська організація політичної партії "Демократичний альянс" витратила 1,2 млн гривень переважно на рекламу в мережі Інтернет.

Дніпропетровська обласна організація ВО "Батьківщина" витратила 672 тис. гривень.

Дніпропетровська обласна організація політичної партії "Слуга Народу" – 497 тис. гривень.

Дніпропетровська обласна організація політичної партії "Блок Вілкула "Українська перспектива" – 497 тис. гривень.

Нагадаємо, хто з кандидатів у Дніпрі витратив найбільше коштів на передвиборчу рекламу.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme