Обрано три варіанти на логотип міста Дніпра
Конкурсна комісія обирала трьох фіналістів першого етапу конкурсу
У Дніпрі відбулась бренд-сесія, на якій пройшла презентація та оцінювання робіт. Всього на відкритий конкурс була представлена 51 робота. Половина з них з різних причин навіть не дійшла до етапу оцінювання.
Перше місце посів дизайнер Микита Агеєнко, набравши 50,64 бали із 70-ти. Він розповів, що в роботі над логотипом йому допомагала майже уся його сім'я.
Друге — студентка художнього коледжу Євгенія Олійник із 46,07 балами.
Комісія наголосила, що велика значення надається саме концептуальній складовій робот. А логотипи перших двох фіналістів на думку фахівців відзначились саме своєю варіативністю, тобто здатністю міняти свою форму в залежності під тематики послання: спортивна, наукова, технологічна, еко-тема тощо.
Третє місце отримала робота дизайнера Сергія Білого з 36,78 балам.
Також на бренд-сесії фіналістам були надані рекомендації щодо опрацювання робіт.
Нагадаємо, що ініціатори нового логотипу Дніпра показали свій варіант. У мережі тролять Філатова через новий логотип Дніпра.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро