Місто ракет та Гіперлупу: Чи зможе Філатов "продавити" бренд Дніпра

Депутати Дніпровської міськради затвердили стратегію просування бренда міста, відштовхуючись від його іміджу індустріального і патріотичного міста, що стоїть на річці Дніпро 

Місто ракет та Гіперлупу: Чи зможе Філат…

Проект рішення щодо затвердження Стратегії позиціювання та просування бренда міста Дніпра на 2018 - 2022 роки був сьогодні ухвалений у сесійній залі міськради.

Як повідомила прес-служба мерії, комунальне підприємство "Агентство розвитку Дніпра" протягом року проводило стратегічні бренд-сесії та анкетування понад 1000 дніпрян, аналізувало публікації у ЗМІ. Комунальники дійшли висновку, що імідж Дніпра "найбільше пов'язаний з індустріальними течіями, форпостом патріотизму, а також космосом і річкою Дніпро".

Підвищення привабливості міста для туристів, мешканців самого міста і інвесторів - чи не найважливіша задача для будь-якої місцевої влади. Збільшення кількості фестивалів і спортивних заходів, безперечно, впливає на неї, втім, чи не найбільше – це думка самих городян про мегаполіс, у якому вони живуть. Базові потреби: знайти тут роботу, зручно до неї доїхати, а потім відпочити у рекреаційних зонах, а за потреби – отримати кваліфіковану медичну допомогу. Таке собі "сарафанне радіо" – потужна стратегія просування бренду міста.

Втім, чиновники і політики продовжують експлуатувати велику схильність містян вірити популістичним заявам. Чи може мерія пишатися званням Дніпра як "ракетної" столиці України, коли другий рік містяни потерпають від недбалого проведення капремонту центрального мосту, стають свідками корупційних скандалів у стінах міськради і протестів у зв'язку з повальною оптимізацією освітньої сфери. Обіцянки створити у Дніпрі базу з будівництва гіперлупу контрастує з трамваями, у яких на ходу відвалюються колеса і обіцянками створення інвестиційно привабливого Індустріального парку на тлі надзвичайного екологічного навантаження, яке дають промгіганти, розташовані у межах міста.

Таке нехтування базовими цінностями відома ще з часів радянської пропаганди, коли за умов тотального дефіциту і корупції громадяни мали пишатися, зокрема, досягненнями співвітчизників у хокеї і балеті.

Звичайно, вирішення таких проблем, як відсутність громадського нічного транспорту, відновлення парків, навіть запуск повноцінної роботи аеропорту – питання часу. Втім, що робити з бажанням молоді виїхати вчитися і працювати за кордон, купою екологічних питань, корупційною ментальністю – перспектива чи не на десятиліття.

Створення сприятливого для життя середовища, безумовно, передбачає спільні зусилля городян і влади, їхню активну взаємодію. Дійсно, саме активні громадяни є одними з найбільших патріотів свого міста. Втім, у мера "культурної столиці" склався цілий арсенал з образливих висловів щодо тих з активістів, хто має "наглість" вказувати йому на проблеми у місті, недбалість або навіть зловживання його підлеглих. Зухвалий тон постів Філатова у "Фейсбуці" вже однозначно став його "візитівкою" і частиною "неформального" бренду Дніпра.

Залишається вічне питання на кшталт "першості куриці чи яйця": чи необхідно запроваджувати спочатку прозорі умови для залучення інвесторів, бізнес-туристів, безкомпромісне ставлення до проявів корупції, відновлення інфраструктури міста, чи кликати інвестора і туриста вже зараз, на "те, що є", а місцевих мешканців закликати бачити навколо більше позитивного.

Автори стратегії не вказують, чи впливають звіти про діяльність мерії на підвищення позитивного іміджу Дніпра, а також як відбивається "стратегія" Філатова обзивати і банити "критиканів". Також поки не оприлюднена "ціна питання", тобто скільки бюджетних коштів буде витрачене на просування бренду, і чи буде публічний звіт щодо ефективності їх витрачення.

Фото: facebook.com

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme