На піар мерії Дніпра витратять мільйони з бюджету

Понад 10 млн гривень мерія Дніпра витратить на самопіар
 

Про це передає Depo.Дніпро.

Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради через систему Prozorro уклало договори з ФОП Білий Роман Валентинович та ФОП Горчаков Олексій Сергійович.

Кожен підприємець отримає по 3,8 млн гривень за висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі.

В мережі Інтернет на місцевих та загальноукраїнських сайтах мають з'явитися 700 матеріалів щодо діяльності міськради, виконкому та міського голови Дніпра. У друкованих виданнях міста та України має з'явитися 140 публікацій.

Також комунальники зараз шукають підрядника, що за 3,9 млн гривень надасть послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції. За ці гроші по всьому місту Дніпро має з'явитися реклама діяльності органів місцевого самоврядування на білбордах, сітілайтах, "скроллах" тощо.

Крім цього, комунальники шукають підрядника, що за 550 тис. гривень виконає опитування громадської думки мешканців м. Дніпро щодо діяльності місцевих органів самоврядування. Планується опитати 3,2 тисю мешканців місця віком від 18 років.

Нагадаємо, що у березні 2019 року на такі самі цілі було витрачено 4 млн гривень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро