Хто з кандидатів у Дніпрі витратив найбільше коштів на передвиборчу рекламу

Стали відомі суми витрачені кандидатами на передвиборчу рекламу у Дніпрі

Хто з кандидатів у Дніпрі витратив найбі…

Про це йдеться у повідомлені громадської мережі "ОПОРА", передає Depo.Дніпро.

Згідно фінансових звітів, наданих кандидатами міській територіальній виборчій комісії Дніпра, кандидата на посаду міського голови Олександр Вілкул витратив найбільшу суму на передвиборчу компанію – 2,4 млн гривень. Гроші витрачені з фонду партії блок Вілкула "Українська перспектива".

Чинний міський голова Дніпра Борис Філатов офіційно не витратив жодної гривні на власний піар.

Виборчий фонд Загіда Краснова склав 2,04 млн  (власні кошти кандидата), Сергія Риженка– 1,3 млн гривень (добровільні внески фізичних осіб), Мгера Куюмчана – 731 тис. (кошти місцевої організації партії "Батьківщина"), Віталія Жеганського ("Голос") – 581 тис. (кошти місцевої організації партії), Тетяни Ричкової "ЄС" – 438 тис. (кошти місцевої організації політичної партії – 299 тис., добровільні внески фізичних осіб – 138 тис.), Тетяни Лампіки ("Партія Зелених України") – 278 тис. (добровільні внески фізичних осіб – 181 тис., власні кошти – 97 тис. грн), Ігоря Майданенка ("Національний корпус") – 277 тис. грн (добровільні внески фізичних осіб – 230  тис., власні кошти – 47 тис. грн), Олега Василенка (ВО "Свобода") – 26 тис. грн (добровільні внески фізичних осіб), Дмитра Семеренка ("Команда Дніпра") - розмір виборчого фонду з власних коштів – 20 тис. грн.

На виготовлення агітаційних матеріалів найбільше витратився Сергій Риженко (697 тис. грн), Загід Краснов – 371 тис. грн, Олександр Вілкул – 315 тис. грн.

Найбільше коштів на використання засобів масової інформації спрямував Олександр Вілкул - 1,97 млн грн, Загід Краснов –  890 тис. грн, Сергій Риженко – 298 тис. грн.

На агітацію в мережі Інтернет Сергій Риженко витратив 317 тис. грн, Загід Краснов – 270 тис. грн, Віталій Жеганський – 50 тис. грн.

Партія Філатова "Пропозиція" лідирує серед інших партій за сумою витрачених коштів на агітацію. Міська організація витратила 36,4 млн гривень на передвиборчу компанію. Переважна кількість коштів направлялися на замовлення матеріалів у ЗМІ.
 

Нагадаємо, що у другому турі з виборів міського голови Дніпра зустрінуться Філатов і Краснов. Другий тур відбудеться 22 листопада.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme