UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Генпідрядник ремонту Центрального мосту у Дніпрі взяв на себе відповідальність за зрив строків

Генеральний підрядник ремонту Центрального мосту у Дніпрі взяв на себе відповідальність за зрив строків здачі проекту. У мерії готують штрафні санкції

Генпідрядник ремонту Центрального мосту…

Рух Центральним мостом в обох напрямках відкриють 12 грудня. Для цього генпідрядник ремонтних робіт на об'єкті ТОВ "Майстер-Профі" викладе тимчасовий шар асфальту за власний рахунок. Капітальна реконструкція переправи продовжиться вже навесні 2018-го. Закінчити ремонт у обіцяні терміни підрядники не змогли, адже міст не відповідає проекту, за яким його будували ще півстоліття тому, а внутрішній стан балок і деформаційних швів виявився набагато гіршим, ніж очікувалося.

Про це під час інформаційної години 28 листопада повідомили генеральний підрядник і проектувальники робіт.

"Є об'єктивні та суб'єктивні причини. Зі свого боку ми вважаємо, що на деяких роботах підрядник міг би працювати більш ефективно. Надалі ми вимагатимемо від нього більш оперативної діяльності. Якщо обсяги робіт зросли удвічі, треба було залучати удвічі більше людей і техніки. Водночас у мерії не має претензій до якості робіт. Є претензії до термінів", – зазначив заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.

Заступник Бориса Філатова також повідомив, що наразі в мерії готуються застосувати до підрядника штрафні санкції. Як відомо, Центральний міст у Дніпрі відкрили у 1966 році. Роками його не обстежували, а про початок ремонту не йшлося. Комплексну реконструкцію розпочали лише на початку весни 2017 року. Десятиліттями корозія арматури, розбиті тротуарні ділянки та зношені балки доводили споруду до аварійного стану, через що міст міг просто обвалитися.

Є одна проблема, з якою зіткнулися ремонтники, – велика кількість понівечених балок. Адже старі пустоти в конструкціях деяких з них призвели до тріщин, що роками нищили споруду зсередини. Наразі замість очікуваних 70 конструкцій відремонтувати доведеться 200 балок. При цьому 12 із них потребують комплексної "лікувальної" реконструкції. Більше часу будівельникам доведеться витратити й на відновлення арматури. За словами директора підрядної організації ТОВ "Майстер-Профі" Михайла Світлинеця, його компанія готова за власний кошт вкласти, а потім і зняти тимчасове асфальтне покриття на переправі.

Наразі відомо, що капітальний ремонт мосту продовжиться у березні наступного року. Для цього на переправі зроблять реверсний рух. Закінчити роботи планують до кінця вересня 2018 року. Після цього міст не потребуватиме ремонту ще чверть століття. Нинішня вартість робіт сягає 250 млн грн. Із них ТОВ "Майстер-Профі" сплачено 53 млн грн. Порівняно з іншими українськими містами у Дніпрі вартість ремонту одна з найнижчих – 1 км ремонтних робіт у нашому місті коштує 7,1 тис. грн, у Черкасах ця сума становить 11,4 тис. грн, а у Донецькій області – 13,2 тис. гр.

Інформація надана прес-службою Дніпровської міської ради

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme