Двома пальцями зламав арматуру: Заступник Філатова розповів про найпроблемніший міст Дніпра

Михайло Лисенко розповів, які кричущі ситуації спостерігаються з мостами міста

Двома пальцями зламав арматуру: Заступни…

Про це Михайло Лисенко написав у Facebook, передає Depo.Дніпро.

"Якщо говорити про проблематику нашого міста, то у нас чотири кричущі ситуації: шляхопровід "Карла Лібкнехта" на проспекті Слобожанському. Міст через річку Маячку (виїзд з Дніпра на Синельникове). Так званий "горбатий міст" – шляхопровід між вул. Павлова і Щепкіна. Гідроізоляція всього Південного моста – з моменту будівництва її немає, і не було ніколи".

За словами Лисенка, найкритичніша ситуація з шляхопроводом через Слобожанський проспект. Він у такому ж стані, як і Новий міст перед ремонтом.

"Ми зробили проект ремонту цього мосту. Хоча стоп, якого ремонту, більшість конструкцій його просто треба по хорошому замінити. А це 250-300 млн грн. За великим рахунком, це не ремонт, а будівництво нового, – написав заступник міського голови. – А це два роки перекриття всього проспекту Слобожанського і 250-300 млн грн. В принципі, рішення було прийнято. Але у листопаді-грудні сталося "пограбування століття". З бюджету нашого міста, на 2020 рік в Київ вилучили 2 млрд грн".

У підсумку міською владою було ухвалене рішення всі елементи моста, які можуть зруйнуватися, відновити. П'ять балок і п'ять ригелів шляхопроводу зміцнити і запобігти обваленню. Це коштуватиме 3 млн 150 тис. грн.

"Чи врятує це міст від остаточного обвалення? Не знаю. Але те що ймовірність цього зменшиться в тридцять разів – готовий сказати, – заявив Лисенко. – Якщо говорити про конструкції цього шляхопроводу, то рівно сорок хвилин тому, в одному з ригелів, я двома пальцями зламав "дванадцяту" арматуру".

Нагадаємо, раніше міський голова Дніпра Борис Філатов розповів про критичну інфраструктуру міста.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme