Дніпропетровцям розказали, як їм будуть "прищеплювати" політсмаки наступні п'ять місяців

Напередодні передвиборчої кампанії у місцеві ради було проведене опитування щодо переважних каналів отримання інформації прихильниками різних політичних сил
Depo.
20 травня 2015 09:24
ФОТО: depo.ua

Про це на прес-конференції розповів співорганізатор дослідження Лигин Олександр, передає Дніпро.depo.ua.

Згідно опитуванню, дніпропетровці, які гіпотетично готові голосувати за "Опозиційний блок", переважно формують свої політичні вподобання не через соцмережі чи телепрограми, а шляхом особистого спілкування.

Прихільники "Блоку Петра Порошенка" переважно зареєстровані у соцмережах і мало дивляться телевізор.

Щодо потенційних прихильників партії, яку найближчим часом можуть презентувати люди з команди екс-голови Дніпропетровської ОДА Ігоря Коломойського, то вони є переважно молодими людьми, які орієнтуються на соцмережі і мало дивляться телевізор.

Таким чином, за висновками даного дослідження, від "Опозиційного блоку" слід очікувати широкої кампанії з розгортання наочної агітації, від БПП - через телевізійні програми, а команди Коломойського - через соцмережі.