Дніпро звинувачують у засиллі сексистської реклами
Експерти вважають, що у місті багато вивісок з двозначним змістом
Про це заявила експерт Індустріального гендерного комітету з реклами Юлія Бєлікова, передає Depo.Дніпро з посиланням на "Днепр Вечерний".
"Сексизм у рекламі - це коли людину принижують за статевою ознакою. Наприклад, реклама ковбаси: "Кожній господині - по палиці", - зазначила вона. - Така реклама двозначна і розглядає людину тільки як сексуальний продукт, що є неприпустимим. У Дніпрі також вистачає подібної реклами. Наприклад, в центрі Дніпра розміщувалася реклама магазина світла: "Візьми мене. Я вся палаю. Довго працюю. Мало їм" з фото напівголої дівчини".
За її словами, Дніпро входить до лідерів за використанням сексистської реклами.
Як раніше повідомляв Depo.Дніпро, під боком у Філатова знайшли образливу рекламу.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро