Департамент міськради Дніпра витратить мільйони на піар у ЗМІ

Бюджетні мільйони витрачатимуться на замовлення публікацій у місцевих ЗМІ та на радіо

Департамент міськради Дніпра витратить м…

Про це передає Depo.Дніпро.

Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради через систему Prozorro шукає посередника, що організує проведення інформаційно - роз'яснювальної кампанії щодо діяльності департаменту соціальної політики - в мережі інтернет, на радіо, в пресі. На це з бюджету міста виділяється 2,2 млн гривень.

За ці гроші планується замовити 180 публікацій на сайтах obozrevatel.com, kp.ua, gorod.dp.ua, dnpr.com.ua, 056.ua, opentv.media, nashemisto.dp.ua, dnepr.info, dpchas.com.ua, dnepr.express, afishadnepr.com.ua, 34.ua, gorsovet.com.ua, dv-gazeta.info, dnepr.news, dp.vgorode.ua.

Також на радіостанціях "ХIT FM", 102,0 МГц; "Радіо Relax", 88,5 Мгц ; "Радіо РОКС", 90,5 МГц; "Кіss FM", 106,8 МГц; "Русское радио-"Украина", 101,1 МГц; "Радіо Мелодія", 90,1 МГц має вийти 820 замовних рекламних повідомлень.

Друковані видання "КП в Україні", "Днепр Вечерний", "АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ", "ЗОРЯ", "Наше Місто", "ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я", "Горожанин плюс", "Теледом", "Телескоп", "Теленеделя" отримають замовлення на 17 публікацій обсягом не менше половини газетної шпальти.

Нагадаємо, що такі самі тендери стали причиною обшуків у комунальному підприємстві "Організаційно-аналітична служба" міськради Дніпра.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme