Борис Філатов презентував унікальні для України тролейбуси з автономним ходом
У Дніпрі презентували два нових тролейбуси Т-203, яким під час руху не потрібна контактна мережа
- Дніпро
-
4 серпня 2017 14:52
Машини працюють на літій-іонних акумуляторах, живлення яких вистачає не менше, ніж на 15 км руху. Тролейбуси, здатні об'їжджати перешкоди на дорозі та берегти екологічний баланс, у Дніпрі запустили на маршруті № 14. Це – перша нова гілка за останні 25 років, яка з'явилася на тролейбусній мапі міста.
Для України досвід використання таких тролейбусів є унікальним. В інших містах електротранспорт з автономним ходом застосовує дизельні генератори або здатен рухатися без електрики лише на невеликі відстані.
"Від сьогодні транспорт рухатиметься новим маршрутом безперебійно. Думаю, за тиждень ми відкоригуємо всі деталі. У містян, зокрема мешканців ж/м "Сонячний", буде можливість користуватися дешевим муніципальним транспортом. Нові тролейбуси мають плавний хід, добре набирають швидкість і маневрують. Місто купує новий рухомий склад. Це була одна з моїх обіцянок. І ми відроджуватимемо муніципальний електротранспорт", – зазначив мер Дніпра Борис Філатов під час першої поїздки на новому тролейбусі з автономним ходом.
Тролейбуси зібрані на заводі "Південмаш" із комплектуючих білоруського виробництва. Мер Дніпра наголосив: якщо тролейбуси будуть успішні в експлуатації, місто і надалі купуватиме їх у Південного машинобудівного заводу. Вартість двох безконтактних машин становить 15,6 млн грн.
Автономний хід тролейбуса забезпечують літій-іонні акумуляторні батареї. Їхня ємність сягає 100 ампер/годин. Із увімкненою системою кондиціонування або опалення такий електротранспорт зможе подолати не менше, ніж 15 км. Акумулятори також здатні заряджатися під час руху або стоянки від наявної контактної мережі.
У нових тролейбусах комфортну температуру можна регулювати як у кабіні водія, так і пасажирському салоні. Машини обладнані пандусами та спеціальними місцями для пасажирів із вадами опорно-рухомого апарату. Номер маршруту тут демонструється на електронному табло, а вбудований динамік, виведений назовні, допоможе особам із вадами зору не пропустити свою зупинку.
Кожен тролейбус зможе перевозити загалом 107 пасажирів. Оплатити проїзд можна також і через QR-код. На повну потужність новий маршрут № 14 – від вул. Глінки до ж/м "Сонячний" – запрацює вже наступного тижня. Очікується, що протягом року пасажиропотік тут сягне півмільйона пасажирів. Дніпряни радіють відкриттю нового маршруту. Кажуть: тепер переїхати з одного берега на інший буде значно зручніше і дешевше.
Сучасні тролейбуси з автономним ходом викликають у людей не менше захоплення. Головний тест на витривалість нові тролейбуси пройдуть взимку, адже визначити максимальну продуктивність акумуляторів можна лише за мінусової температури. Основна перевага такого транспорту – можливість використовувати його на маршрутах до віддалених районів, не витрачаючи додаткові кошти на будівництво контактної мережі. На живлення від електрики ці тролейбуси перемикаються натиском кнопки.
Зазначимо, що до кінця року у профільному підприємстві мерії планують подовжити тролейбусні маршрути № 10 і № 5 до Залізничного вокзалу. Разом з тим, у місті тривають роботи з відновлення 25,9 км маршруту № 13 (новий номер – № 2). Він пролягатиме від вул. Глінки до ж/м "Парус".
Довідка: У Дніпрі функціонують 17 тролейбусних маршрутів загальною протяжністю 306 км. Щодня на міські дороги виходять 90 машин різних типів. Востаннє тролейбусні маршрути у місті відкривали ще у далекому 1992 році. Це – № 20 "вул. Європейська – ж/м "Лівобережний-3" та № 21 "ДІІТ – ж/м "Тополя-3". Щороку у Дніпрі тролейбуси транспортують близько 35 млн пасажирів, понад 20 млн з яких – пільговики. Відкриття нових схем руху важливе, зокрема, для малозабезпечених прошарків населення.
Інформація надана прес-службою Дніпровської міськради
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:20 Зеленський заговорив про втрати бійців на війні (ВІДЕО) Відео
- 23:05 Відбулося 193 бойових зіткнення: Підсумки доби на фронті оприлюднили в Генштабі
- 22:28Які компанії в Україні не сплачують податки
- 21:35 ППО збила 3 керовані ракети Х-59/69, якими росіяни атакували Кривий Ріг
- 09:35За минулу добу на фронті відбулося понад 200 боїв
- 09:03Наслідки удару: На Дніпровщині уточнили дані щодо загиблих і поранених (ФОТО) ФОТО
- 20:31 Окупанти завдали удару по Дніпропетровщині: є загиблі та поранені
- 13:39Після опівночі окупанти вкотре обстріляли Дніпровщину: Є загиблий
- 10:45Цієї ночі ворог атакував Україну 10-ма ударними БпЛА
- 23:30Який об’єм допомоги на наступний рік Україна очікує від партнерів
- 22:35 Три напрямки на фронті сьогодні були найгарячішими, - Генштаб ЗСУ
- 17:38Огляд бюджетних моделей велосипедів Актуально
- 14:23"Укренерго": 28 листопада одночасно діятимуть три черги відключень
- 23:00 Майже вполовину зменшилася за добу кількість атак ворога, але ситуація не полегшала, - Генштаб ЗСУ
- 11:39В Укргідрометцентрі розповіли, якою буде погода в Україні у грудні
- 09:01"УЗ" розпочинає продаж квитків на низку нових поїздів
- 23:15Дев’ятьох "зайців" та водія-переправника затримали прикордонники на Одещині
- 22:50 Понад 200 спроб прорвати лінію фронту здійснила сьогодні росармія
- 12:14На Дніпропетровщині під ворожу атаку потрапили енергетики