Битва з "наливайками" у Дніпрі: Як Філатов оголосив війну "генделикам" і "вареничним"

У Дніпрі вже місяць бетонують входи до торгівельних точок через продаж алкоголю, але боротьба між владою і комерсантами виходить на новий рівень

Битва з "наливайками" у Дніпрі: Як Філат…

У Дніпрі розгортається битва за "наливайки". Місцева влада, опираючись на "запит суспільства", знайшла, здавалося б, дієвий спосіб боротьби із закладами, де продають алкоголь на розлив і навіть дітям – бетонувати входи до таких місць. При цьому у мерії зізналися, що протидія таким заходам чимала. У тому числі телефонують з високих кабінетів у Києві з проханням не чіпати ті чи інші заклади.

"Хлопці, якщо я вже особисто в вас вчепився, то я вас за@бу. Навіть якщо на мене порушать ще штук п'ять справ "за самоуправство"", – заявив міський голова Борис Філатов після початку масового бетонування "наливайок" у середині лютого.

За його словами, подібні торгівельні точки кришуються, у тому числі, правоохоронцями. Резонанс справді виявився чималий. І після перших акцій комунальників "в народ" вийшов вже заступник Філатова – Михайло Лисенко, який біль детально розповів про суть проблеми.

"Після закриття лише п'яти смердючих, але досить довго діючих розливайок на території міста Дніпро, на мій особистий і службовий номери телефонів, стали надходити дзвінки від "сильних структур світу цього", – сказав він. – Ставлю вас до відома, що якщо з цього моменту мені хтось колись буде продовжувати телефонувати, писати, просити "прийняти людей і вникнути в їхню проблему", то мною про цей факт протягом 30 секунд буде повідомлено особисто меру міста".

Після цього акція набула широкого розмаху – "під ніж" йшли і просто "генделики", і "вареничні".

Як не дивно, у соцмережах думки розділилися. Одні вважають таку міру вкрай необхідною і повністью підтримають дії міської влади. Інші сумніваються, а чи стовідсотково це законно. Третьою категорією виступає малий і середній бізнес, який укладає договори з такими закладами на постачання продукції, причому не алкогольної, а тому терпить збитки.

Висувалися навіть фантастичні версії. Що ніби до господарів "наливайок" приходили невідомі люди "від Філатова", які пропонували купувати горілку саме в них. А коли отримували відмову, то наступного дня ці заклади завалювали бетонними блоками. Але це більше схоже на конспірологічну версію, яка виникла через ті обставини, що склалося.

Спочатку "бетонування" магазинів, на які скаржилися, як на "наливайки" нагадувало шоу. Але потім комерсанти знайшли спосіб – просто наймали спецтехніку, і бетонні блоки розгрібали. Одна техніка вночі блокує, інша – деблокує.

Дізнавшись про це, у міськраді винайшли "ноу-хау" – через трафарет на бетонних блоках стали наносити написи, що вони є власністю міської ради. Тобто, усі хто чіпатиме, будуть вважатися розкрадачами комунального майна.

Крім того, Філатов чітко і ясно назвав "асиметрічні міри". "Шановні власники автотехніки, кранів і маніпуляторів. У мене, як у мера, немає поліції і прокуратури. Мені не підкоряються суди. Але у мене є одна риса характеру: я дуже завзятий і зовсім злопам'ятний, – написав він у соцмережах. – Тому попереджаю офіційно. Якщо ви надасте свою техніку на прибирання блоків, якими ми перекриваємо наливайки, то просто не ображайтеся. Ви отримаєте весь комплекс проблем: від підвищення податків на землю до відключення ваших АТП, СТО тощо від водопостачання".

Розв’язка в цій історії ще не настала. Можна чекати як судових позовів від комерсантів щодо незаконності дій міської влади, так і більш жорстких заходів з боку мерії. Очевидно лише, що сама ситуація вписується у загальну стратегію Філатова і його команди у рік виборів бути на передовій тих самих запитів народу. Раніше це була показова боротьба з незаконними пунктами прийому металобрухту, згодом незаконних МАФів і гаражів, донедавна і боротьба з провайдаерами чирз вісюльки у під’їздах. А через якийсь час все затихало. Тепер нова ціль.

 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"