"Водоканал" нагадуватиме дніпропетровцям про борги смс-повідомленнями

Отримане повідомлення є підставою для оплати за спожиті послуги.

Про це пише Дніпро.depo.ua з посиланням на офіційний сайт "Водоканалу".

Кожен абонент, який надав мобільний номер, за підсумками нарахувань за звітний місяць буде отримувати SMS повідомлення про стан балансу свого особового рахунку на дату отримання SMS. Отримане SMS повідомлення є підставою для оплати за спожиті послуги. У разі якщо абонент отримав SMS повідомлення з помилковим лицьовим рахунком, він повинен звернутися до районної абонентної служби для коригування своїх контактних даних.

Якщо абонент не бажає отримувати SMS-повідомлення про стан балансу свого особового рахунку, то він може звернутися з відповідною заявою в інтернет-приймальню сайту КП "Дніпроводоканал" або за контактними телефонами: 745-55-65 (центральна диспетчерська служба).

Більше новин про життя Дніпропетровська та області читайте на Дніпро.depo.ua.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme