У Філатова не можуть допомогти метробудівникам: люди працюють безкоштовно

Працівники ПАТ "Дніпрометробуд" вісім місяців працюють безкоштовно, не отримуючи зарплатні

Про це йдеться у повідомлені прес-служби міської ради Дніпра, передає Depo.Дніпро.

"Причиною заборгованостей із зарплат у ПАТ "Дніпрометробуд" є фінансові труднощі підприємства, а не борги міста за виконані ним підрядні роботи. Це публічне акціонерне товариство, в якому 95% акцій володіє держава, а ще 5% були продані китайським інвесторам. У цього підприємства величезні заборгованості перед ДТЕК, пенсійним фондом, податковою, банками. Їм весь час складно платити зарплату, тому що вони утримують великий штат людей і в них величезні заборгованості", - передає прес-служба слова заступника Дніпропетровського міського голови Олександра Санжари

За інформацією заступника міського голови, станом на 2014 рік підприємство мало заборгованість у розмірі близько 35 млн грн.  Місто в особі комунального підприємства "Дирекція будівництва метрополітену" за підписаними актами про виконані роботи має заборгованість перед ПАТ "Дніпрометробуд" у розмірі 2-3 млн грн.

"Заборгованість із зарплати – 6,5 млн грн. Навіть якщо місто заплатить за тими актами, які вже підписані, питань зарплати це не вирішить. Більше того , ці гроші повинні будуть йти на погашення тих заборгованостей, які вже має ПАТ", – сказав Санжара. 

"На нашому підприємстві склалася вкрай неприємна ситуація. Фінансування здійснювалося зі значною затримкою. На сьогодні замовником не прийняті і не оплачені роботи на суму 39 мільйонів 415 тисяч гривень, виконані з серпня 2014 року по березень 2016 року. Також "ДТЕК Дніпрообленерго" відключила від електроенергії ділянки, які задіяні в технологічному процесі будівництва. Підприємство повинні були передати на баланс міськради. Але цього не сталося. За словами працівників, вони змушені ходити на роботу, тому що в противному випадку підземні води затоплять вироблення і все обладнання", - розповів виданню "Наше місто" голова профспілки ПАТ "Дніпрометробуд" Валерій Мулик.

27 травня в 10.00 відбудеться мітинг на шахтному стовбурі № 14, який знаходиться навпроти площі Героїв Майдану. Робочі ПАТ "Дніпрометробуд" виступлять з вимогою оплатити їхню працю.

Нагадаємо, що постановою Кабміну від листопада 2015 року замовником будівництва першої черги метрополітену в Дніпропетровську визначена Дніпропетровська міська рада. Робота з будівництва трьох нових станцій дніпропетровського метро мала бути завершена за 4-5 років. Раніше повідомлялося, що, починаючи з 2013 року, два європейські банки – ЄБРР і ЄІБ, висловлювали готовність виділити по 152 млн євро кожен на добудову трьох станцій дніпропетровського метро. 

У лютому 2016 року Погребов зробив сенсаційну заяву щодо можливого затоплення дніпропетровського метрополітену. Ця новина буквально розбурхала містян, оскільки ще у грудні 2015 року інший заступник Філатова – Михайло Лисенко, запевняв, що будівництво вздовж центрального проспекту трьох станцій - "Театральної", "Центральної" та в районі лікарні Мечникова розпочнеться на початку 2016 року. Згодом цю інформацію про затоплення метро міськраді спростували.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Дніпро

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme